Sinds wanneer klant bij Quinnect?
Robert Beute, ICT Beheerder bij Careander, vertelt dat het eerste contact dateert van eind 2018. Het contact werd gelegd door een interim-manager die bekend was met het gebruikersgemak van Quinnect. Het ontbrak Careander in die dagen aan overzicht. ‘We hadden bij diverse leveranciers verbindingen ondergebracht’, zegt Robert. ‘Ook waren er veel consumentenlijnen in gebruik, waarop de support niet optimaal was. Bij Quinnect konden we meerdere diensten onderbrengen’.
Waarom de keus op Quinnect viel
‘Quinnect begrijpt waar wij als ICT-organisatie mee te maken hebben én mee te maken krijgen. Problemen worden in de regel op korte termijn opgelost en dat zorgt bij ons niet alleen voor extra ruimte, maar ook voor een tevreden, interne klant’, vervolgt Robert. ‘Quinnect weet waar de knelpunten liggen en helpt Careander proactief bij het in kaart brengen en het herinrichten van het ICT-landschap. En dat zonder er meteen contractuele verplichtingen aan vast te hangen.
Careander is erg tevreden met de aanwezige kennis van Quinnect op de belendende percelen zoals: telefonie, zorgtechnologie en de impact hiervan op het ICT-landschap. Eveneens de factoren: servicegerichtheid, meedenken met de klant en laagdrempeligheid zijn voor Careander erg belangrijk. ‘Ook mooi’, zegt Robert: ‘is dat Quinnect alle diensten kan leveren die nu her en der waren ondergebracht. Eén partner, één aanspreekpunt. Dat is perfect’, glundert Robert.
Welke diensten neemt Careander af bij Quinnect?
De zorgorganisatie neemt meer dan een dienst af bij Quinnect. Careander is afnemer van: Wide Area Network (verbindingen tussen de locaties), Local Area Network (LAN), WiFi-netwerk, Managed Firewall en Internet, Noodstroomvoorzieningen (UPS’n) Telefonie-infrastructuur (SIP en PSTN), Triple Play dienstverlening voor onze clienten (TV en Internet) en tot slot ziet Quinnect ook toe op de monitoring van de diensten waardoor Careander meteen kan schakelen bij eventuele problemen.
Wat heeft het ontzorgen van Quinnect, jullie organisatie gebracht?
Daar hoeft Robert niet lang over na te denken. Nog voor de vraag goed en wel gesteld is, vertelt hij dat het voor Careander allemaal een stuk eenvoudiger is geworden. ‘Dankzij Quinnect is er sprake van ‘centralisatie van technologieën’ en uniformiteit. Met Quinnect beschikken we nu over een partner die ons begrijpt en op grond van kennis en ervaring, proactief meedenkt en adviseert.’.